Marketingu Dixhital VS Marketingu Tradicional

Marketingu dixhital
Marketingu dixhital është rritur ndjeshëm vitet e fundit, per shkak te rritjes se aksesit te popullates ne internet dhe fuqizimit dhe masivizimit te rrjeteve sociale. Por cilat janë elementet kryesore që përmban Digital Marketing?
Optimizimi i motorit të kërkimit
Kjo është një metodë marketingu e cila lidhet me faqen e internetit të një biznesi. Parimi kryesor prapa SEO është rritja e renditjes në mënyrë që faqja juaj e internetit të shfaqet sa më lart në faqen e rezultateve të motorit të kërkimit (SERP). Shumë kompani SEO synojnë faqen 1 për klientët e tyre. SEO përfshin shumë punë të palodhur dhe njohuri teknike për të menaxhuar.
SEO në faqe
Kjo përfshin krijimin e përmbajtjes së shkëlqyer që është optimizuar në mënyrë efektive. Bëhet fjalë gjithashtu për optimizimin e të dhënave dhe përmbajtjes në faqe si imazhet dhe videot.
SEO jashtë faqes
Ndërtimi i lidhjeve nga faqet e internetit me autoritet të lartë duke përdorur postimin e të ftuarve, kontaktin dhe krijimin e udhëzuesve me cilësi të lartë, duke përfshirë shpënrdarjet në rrjete sociale sociale.
Paguaj per klikim, Pay Per Click
Krijimi i reklamave për t’u shfaqur në krye të faqes së rezultateve të motorit të kërkimit. Sa herë që një klient klikon në reklamë ju paguani një tarifë të caktuar.
Marketingu i mediave sociale
Përdorimi i mediave sociale për të ndërtuar marrëdhënie me klientët tuaj të synuar dhe për të rritur ndërgjegjësimin për biznesin tuaj.
Marketingu i përmbajtjes
Krijimi dhe shpërndarja e përmbajtjes me cilësi të lartë dhe të vlefshme për të tërhequr klientët dhe për të gjeneruar interes në biznesin tuaj. Përmbajtja mund të përfshijë blogje, libra elektronikë ose udhëzues.
Marketingu me email
Mbledhja e adresave të email-it të klientëve përmes një sistemi të zgjedhur dhe më pas shpërndarja e përmbajtjes. M&Y ka ne dispozicion nje databaze te madhe adresash e-maili aktive.

Disa avantazhe

Është e thjeshtë të gjurmosh përfshirjen e audiencës dhe të mbledhësh të dhënat e tyre për përdorim në të ardhmen. Do të përmirësojë algoritmin e faqes së internetit të kompanisë. Ju mund ta merrni lehtësisht informacionin kur dikush përdor faqen tuaj, ju ndjek në mediat sociale ose ju dërgon mesazhe në lidhje me pyetjet.
Bizneset mund të reklamojnë shërbimet e tyre falas në shumë platforma. Është e mundur të dërgoni dhe merrni email pa përfshirë asnjë kosto. Por në strategjitë tradicionale, do të përfshijë shumë para për të printuar dhe dërguar kartolina individuale.
Për shkak se marketingu dixhital ka një shtrirje më të gjerë, ai do t’i ndihmojë bizneset të fitojnë vëmendjen e një audiencë globale.

Pro
Përfshirja e të dhënave dhe audiencës mund të gjurmohet në çast. Kur dikush klikon në një lidhje në faqen tuaj, lexon një email ose ju ndjek në mediat sociale, ju e keni atë informacion menjëherë. Ju mund të nxirrni njohuri të shumta nga këto të dhëna, duke përfshirë llojin e përmbajtjes që funksionon më mirë për një audiencë specifike, cilat mediume janë më efektive dhe madje se cila orë e ditës merr angazhimin më të mirë.
Strategjitë e marketingut dixhital kanë një kosto shumë më të ulët. Dërgimi i një fushate me email mund të kursejë shumë para në krahasim me printimin e kartolinave individuale dhe pagesën e postës për secilën.
Funksionon mirë për audienca më globale ose të shpërndara për shkak të fushës së gjerë të marketingut dixhital .
Kundër
Disa përdorues të internetit kanë bllokues reklamash, kështu që ata kurrë nuk do të shohin pop-ups ose reklama banerash. Herë të tjera, reklamat mund të anashkalohen ose hiqen nëse një përdorues paguan për shërbimet premium (p.sh. Spotify, Hulu, Twitch).
Për shkak se teknologjia dhe tendencat e reja shfaqen kaq shpesh, taktikat e marketingut dixhital duhet të vlerësohen dhe rivlerësohen për efektivitet vazhdimisht, ajo që funksionon mirë një ditë mund të jetë e parëndësishme tjetrën. Sidoqoftë, kjo mund të luftohet me një themel të fortë në bazat e marketingut dixhital.

Metodat tradicionale të marketingut
Shpesh varet nga natyra e biznesit tuaj se cila është qasja e marketingut që ju duhet aplikoni. Marketingu tradicional mund të jetë më i përshtatshëm për një dyqan fizik, ndërsa një faqe interneti e tregtisë elektronike do të përfitonte nga marketingu dixhital.
Sidoqoftë, një qasje e përzier e marketingut mund të jetë më efektive, si duke synuar klientët që kanë akses në internet dhe ata që nuk kanë. Shpesh varet nga klienti dhe produkti që po promovoni për sa i përket efektivitetit të secilës metodë.
Marketingu tradicional lidhet me teknikat e marketingut të cilat kanë ekzistuar në një formë ose në një tjetër për shumë vite dhe kanë një rekord të provuar suksesi. Marketingu tradicional zakonisht përfshin të gjitha teknikat e marketingut offline, si materialet e shtypura, duke përfshirë reklamat, buletinet, fletushkat dhe reklamat në gazeta ose mund të përfshijë gjithashtu reklama televizive ose radio.
Format e reja të marketingut nga ana tjetër i referohen nismave të bazuara në dixhital, të cilat mbështeten në internet si një mjet marketingu. Ndërsa një numër biznesesh përdorin marketingun tradicional për të tërhequr biznese të reja, shumë të tjera e kanë zëvendësuar tërësisht marketingun tradicional me teknikat më të fundit të marketingut, duke përfshirë mediat sociale dhe kërkimin organik, duke zhvilluar një faqe interneti si një lloj broshure në internet dhe duke e përdorur këtë si bazë për të promovuar produkteve apo shërbimeve.

Marketingu tradicional përfshin metodat e marketingut që mund të përdoren pa internet. Këto janë metodat që kanë ekzistuar për dekada dhe zakonisht përdoren më rrallë tani. Megjithatë, ata nuk janë pa pikat e tyre të forta. Metodat e zakonshme tradicionale të tregut përfshijnë:

Kartolina, kuponë dhe pako informative të dërguara drejtpërdrejt me postë
Reklama televizive ose radio
Reklamat në gazeta ose revista
Billborde dhe fletushka ne lokacione te caktuara
Thirrjet telefonike dhe njoftimet me mesazhe
Ne shohim dhe dëgjojmë shumë nga këto reklama çdo ditë vetëm duke dëgjuar radio rrugës për në punë apo edhe duke parë nga dritarja tabelat teksa kalojmë. Ata janë bërë pjesë e jetës së përditshme.

Marketingu tradicional është shumë efektiv nëse dikush dëshiron të arrijë tek popullata e moshuar. Shumë raporte dhe sondazhe vërtetojnë se njerëzit mbi të 50-at shikojnë TV dhe lexojnë gazeta dy herë më shumë në krahasim me njerëzit në të 20-at dhe të 30-at e tyre.
Është një lloj marketingu shumë i dobishëm nëse dikush dëshiron të krijojë ose zhvillojë një biznes ose një firmë me ndihmën e një audiencë më të madhe lokale. Bizneset e vogla rriten më mirë duke përdorur fletushka dhe tabela nëpër rrugë. Kjo është për shkak se mund të tërheqë vëmendjen e një publiku lokal që banon në qytet.
Një avantazh i madh i reklamave tradicionale është se ato luhen në mënyrë të përsëritur. Por në marketingun dixhital, njerëzit mund t’i kalojnë ato lehtësisht.

Pro
Nëse dëshironi të arrini një demografi më të vjetër, marketingu tradicional mund të jetë shumë efektiv. Është raportuar se audiencat e moshës 50+ shpenzojnë pothuajse dy herë më shumë kohë duke lexuar gazetën dhe duke parë TV në krahasim me ata të moshave 21-34.
Kjo lloj strategjie marketingu zakonisht funksionon më së miri për bizneset që kërkojnë të ndërtojnë një audiencë më të madhe lokale. Një biznes i vogël do të ishte më mirë të konkurronte për vëmendje përmes tabelave, fletushkave dhe ngjarjeve në vend që të përpiqej të konkurronte për hapësirën dixhitale kundër bizneseve më të mëdha.
Reklamat televizive ose radio do të luhen disa herë dhe do t’i kujtojnë audiencës biznesin, ndërsa artikujt e marketingut dixhital mund të anashkalohen ose bllokohen (p.sh., duke klikuar “Nuk dua ta shoh këtë” në reklamat e mediave sociale, ose duke kapërcyer reklamat më parë videot në YouTube).
Kundër
Printimi i kartolinave për t’i dërguar edhe vetëm një audiencë lokale mund të jetë i shtrenjtë dhe nuk ka asnjë garanci që marrësi është i interesuar për biznesin tuaj ose për produktin/shërbimin që ofroni.
Metodat tradicionale të marketingut mund të duhen javë ose muaj për të dhënë rezultate dhe të dhëna. Nuk mund të dallosh kur dikush e ka lexuar reklamën tënde në gazetë, nëse nuk vendos ta ndjekë. Edhe atëherë, pa një sondazh, nuk do ta dini nëse reklama ishte arsyeja e vazhdimit.

M&Y Marketing i ofron te dyja format e marketingut te evidentuara ne kete artikull duke sugjeruar mbizoterimin e njeres apo te tjetres varesisht nga partneret me te cilet bashkepunojme, nga nevojat qe ata kane dhe synimet qe duan te arrijne. Si nje agjenci kryesore qe ofron sherbime Marketingu ne Tirane, ne priremi drejt shfrytezimit te oportuniteteve te dy llojeve te marketingut, duke synuar arritjen e rezultateve sa me te mira per partneret tane.

Na kontaktoni ne telefon, whatsapp, e-mail, ju mirepresim!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top