
Çfarë përfshin një fushatë PPC e plotë:
1. Zgjedhja e platformës së reklamimit
- Google Ads (në rezultatet e kërkimit, YouTube, rrjetin e faqeve të tjera)
- Facebook & Instagram Ads (Meta)
- LinkedIn Ads (shumë efektiv për B2B)
- Microsoft Ads (Bing) – alternativë më pak e përdorur, por më lirë
2.Krijimi i strategjisë
- Vendosja e qëllimeve: shitje, trafik, lidhe (leads), njohje marke
- Zgjedhja e audiencës target sipas:
- Vendndodhjes
- Moshës, gjinisë
- Interesave dhe sjelljes online
- Fjalëve kyçe të kërkimit (Google Ads)
3.Krijimi i reklamave
- Tekste bindëse dhe të qarta (Call to action i fortë: “Porosit tani”, “Shkarko falas” etj.)
- Dizajn vizual irrës për rrjete sociale (foto dhe video)
- Landing page (faqja ku dërgohet përdoruesi pas klikimit) – duhet të jetë e optimizuar për konvertime
4.Hulumtim dhe përzgjedhje të fjalëve kyçe (për Google Ads)
- Fjalë që përdorin klientët për të kërkuar produktin/shërbimin
- Përdorimi i mjeteve si: Google Keyword Planner, Ubersuggest, Ahrefs
5.Vendosja e buxhetit dhe ofertimit (bidding)
- Buxheti ditor apo total i fushatës
- Strategji si: CPC (kost per klik), CPM (kost per 1000 shfaqje), CPA (kost per veprim)
- Automatike apo manuale, varësisht nga kontrolli dhe përvoja
6.Monitorimi dhe optimizimi i fushatës
- A/B testim i disa reklamave për të parë cilat performojnë më mirë
- Ndjekja e metrikave: klikime (CTR), kosto për klik, konvertime, ROAS (Return on Ad Spend)
- Rregullim i audiencës, përmbajtjes ose buxhetit sipas rezultateve
7. Remarketing / Retargeting
- Reklamë për njerëzit që kanë vizituar faqen por nuk kanë blerë
- Ndihmon të “rikthesh” vizitorët e ngrohtë për ta kthyer në klientë
Shembuj të të suksesshëm të PPC:
- Biznes i ri që dëshiron të rritet shpejt në treg
- Dyqan online që promovon ofertat sezonale
- Shërbime si trajtime dentare, kurse, agjenci udhëtimesh, etj.
No responses yet